Από 2ξίδιο
Στα κομμένα του dvd συμμετείχαν ο Καραμανλής αυτοπροσώπως, ο Ζαχόπουλος, ο Άρης, ο Φούφουτος που φορούσε κουκούλα, ο Χατζηπετρής με τους έξι νάνους(ο Γκρινιάρης ήταν στις κακές του), ο Γουότεργκέιτ των υποκλοπών και νεαρός άνδρας, χαμίνι από τα Σεπόλια, ονόματι Τζόνι Γουόκερ. Έπαιζε πλάτη η Τσέκου, αλλά φαίνεται το δαχτυλίδι της, οπότε αποκαλύπτεται ότι την εκβίαζε ο γαλατάς που ήθελε να εκδικηθεί τον ταχυδρόμο γιατί ο τελευταίος χτυπάει πάντα τρεις φορές τα ομόλογα του ταμείου των φορτηγατζήδων και των αργυροχρυσοχόων. Σκηνοθεσία Νικολιτσόπουλος, με σενάριο Πλεύρη. Ο φωτισμός ήταν δουλειά της Νατάσσας(όλο τα εύκολα παίρνει αυτή) και σε ρόλο κάμεραμαν ο γνωστός Ματζουράνης, που τα ξέρει όλα και συνεργάζεται με τρεις δικηγόρους της ΠΑΣΕΓΕΣ, τρεις Χάριτες που τραβεστίζουν, δυό σωφέρ, μια Δήμητρα(όχι τη Λιάνη), τη Χιονάτη(που δε γούσταρε καθόλου το Τζόννυ από τα Σεπόλια και ήθελε να εκδικηθεί το καλαμάρι του Ζαχόπουλου), τρεις δημοσιογράφους των νταβατζήδων, έναν Αλβανό(άγνωστο γιατί) και τον Carlos το τσακάλι της Πρεσβείας που (δε λέμε όνομα) βρίσκεται δίπλα στα Μέγαρα του Χρηστάρα του Λάμπρακα που εκπολιτίζει τη μουρλοκατίνα τη Γιάννα. Όλοι αυτοί έβλεπαν live show το Βουλγαράκη με την Έλενα Ράπτη και όλους αυτούς τους κατέγραφε το "αυτονομημένο" βαν του “δημοκρατικού» Mega που συνεργάζεται με τους «Προδότες Εθνικής Συνείδησης – Αυτόνομοι» και την "Ανεξάρτητη Κίνηση Ρουφιάνων" της ΕΥΠ(αποσπασθέν από το 97% του ΠΑΣΟΚ στις Ρουφιανικές Υπηρεσίες που δε γουστάρουν καθόλου τη μάνα του Γιωργάκη).
Μετά το soft live show, ακολούθησε χάρντκορ όργιο, όπου τα μέλη της ομοπανήγυρης βίασαν κατά ριπάς, το χαμίνι από τα Σεπόλια. Το καταγεγραμμένο οπτικοακουστικό υλικό παρέδωσε στον Ανδριανό η ίδια η Νατάσσα(που σπουδάζει δημοσιογραφία δι’ αλληλογραφίας στον ΑΝΤ1) γιατί την έβαλαν να κρατά φανάρι και η ίδια η πλάτη της Τσέκου γιατί την έβαλαν να παίζει το μπεγλέρι του παπά, ο οποίος είχε απαχθεί από τους Πακιστανούς για ευνόητους λόγους. Ο Ανδριανός παρέδωσε το dvd στον Εισαγγελέα και στη Ρόμπα της Παραπληροφόρησης για να εκδικηθεί το χαραμοφάη Καραμανλή αφού κρατά όλα τα όργια για την πάρτη του και δεν τον υπολογίζουν στα "όργια της Ραφήνας". Από τη λύπη του πήγε κι’ αγόρασε ομόλογα που απεδείχθη εκ των υστέρων ότι ήταν τα κλεμμένα από τα ταμεία.
Σπόνσορες του μεγαλεπήβολου σχεδίου για τον εκπολιτισμό του Αλβανού συνεργάτη του Ματζουράνη ήταν:
1ον) ο θείος Αχιλλέας που είχε προίκα 130.000.000.000.000 $Canαδά,
2ον) Ο πεθερός του θείου Αχιλλέα, ο συχωρεμένος Διαμαντής που ήταν ένας ‘’σεμνός και ταπεινός’’ ψαρομανάβης στην ιχθυόσκαλα του Κερατσινίου και είχε την αποκλειστικότητα εισαγωγής χοντρής γοργόνας και σπαρταριστού υποθαλάσσιου ελέφαντα,
3ον) ο συχωρεμένος Αλέκος Καραμανλής (αδελφός του ’’Εθνάρχη’’), που έγινε Μπόμπολας όταν ο «εθνάρχης» ήταν υπουργός Δημοσίων έργων στην πρωταπριλιάτικη κυβέρνηση Παπάγου και
4ον) ο Αλέκος, “μπαμπάς” του "καταλληλότερου" Καραμανλή, που έφαγε ένα βουνό ολόκληρο στην Κεφαλονιά, στα μέσα της δεκαετίας του ’50 από μια χήρα με δέκα ορφανά, τρίτη ξαδέρφη της Αλέκας Παπαρήγα και δεν της έδωσε φράγκο. Το έκαμε(το βουνό χωρίς τα ορφανά και χωρίς την Αλέκα Παπαρήγα) υλικά οικοδομών.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες από την Χβάθα Κθούλου Χαλαμαλαπάτα, ο σημερινός Μπόμπολας είναι αποτέλεσμα απανωτών μετεμψυχώσεων του σκύλου που χάσαμε δέκα και μισή βράδυ καλοκαίρι και της χήρας που οι Καραμανλήδες της φάγανε το βουνό και δεν της έδωσαν μία (σκύλος και χήρα = φονικός συνδυασμός). Γι’ αυτό ο Μπόμπολας έχει πάρει τα βουνά και τα λαγκάδια και ζητά να εκδικηθεί το “Αλέκα gay bar”(εδώ μέσα στήθηκε όλη η κομπίνα), τους ψαρομανάβηδες, τις γοργόνες, το Βούδα(που μια ζωή κοιμάται καθιστός) και θέλει να αρπάζει όλα τα δημόσια έργα για να μη μένει τίποτα στις εταιρείες του αδελφού του χαραμοφάη χοντροΚαραμανλή.
Σημείωσις:η Ρόμπα της Παραπληροφόρησης δε φοράει τίποτα από μέσα.
2ξ2ς Αδμηνιστράτωρ
Από το Περιοδικό Πολιτικής και Πολιτισμικής Παρέμβασης...Ρεσάλτο
Για Μενα
- Λου
- Ξέρω ότι το κορμί μου είναι πολύ εύθραστο. Οι φόβοι μέσα του μπορεί να το σκοτώσουν. Ξέρω την σκληρή φύση του μυαλού μου .Αυτό όμως διαφθείρεται από την εφυία και την επιθυμία. Ξέρω πως η ψυχή μου έχει τις δυνάμεις να μάθει τα πάντα. Ταυτόχρονα όμως ειναι τυφλή και τ' αγνοεί όλα. Ξέρω πως είμαι ένας από τους μικρούς βασιλιάδες της φύσης. κι όμως παρασύρομαι από τ' ανάξια και τ' άσχημα. Ξέρω πως η ζωή μου είναι γεμάτη πόνους. Ξέρω πως οι αισθήσεις μου ξεγελιούνται από τα πάντα. και για να καταλήξω, ξέρω πως είμαι ένας άνθρωπος ένα περήφανο και ταυτόχρονα καταστραμμένο πράμα.
η ωρα ειναι
Και Θεος η Μουσικη
Archives
-
▼
2008
(41)
- ► Δεκεμβρίου (2)
- ► Φεβρουαρίου (9)
- ▼ Ιανουαρίου (10)
-
►
2007
(5)
- ► Δεκεμβρίου (5)
Πού με πηγαίνεις τέχνη μου;
Σε ποιον ξέμακρο
εγκαταλειμμένο τόπο
με στέλνεις μεμιάς;
Σε ποιον παράδεισο της χαράς,
του φωτός και της ελευθερίας,
μαγικά με παρασύρεις, τέχνη;
Δική μου; Δεν μου ανήκει αυτή η τέχνη,
την πλάθω, τη σμιλεύω
της προσφέρω τ’ αποθέματα
του ανθρώπινου πόνου,
εκείνη μου τα προσφέρει, θεϊκά
με πάθος
και προσήλωση,
στους ουρανούς που φθάνω…
Αχ, τύχη μου ακατανόητη,
Αβάσταχτη ενσάρκωσή μου!
Ήταν κάποτε ένα λάθος
Τόσο αστείο τόσο μικρό
Που είδηση δε θα τό 'παιρνε κανείς
Το ίδιο δεν ήθελε τον εαυτό του
Ούτε να τον βλέπει ούτε να τον ακούει
Και τι δεν σοφίστηκε
Μπας κι αποδείξει
Πως κατά βάθος δεν υπάρχει
Σοφίστηκε τον χώρο
Για να βολέψει μέσα του τις αποδείξεις
Και τον χρόνο για να του φυλάει τις αποδείξεις
Και τον κόσμο για να του κοιτάει τις αποδείξεις
Όλα όσα σοφίστηκε
Δεν ήταν ούτε τόσο αστεία
Ούτε και τόσο μικρά
Αλλά φυσικά ήταν λάθος
2 γέλασαν πικρά